Sponsor student Serigne

€350/€350,- per maand
Diverse sponsoren
€300/€300,- per maand

Op dit moment werkt stichting Improve samen met UCMP Senegal, een federatie van 30 missionaire Health Care klinieken in Senegal. Dit zijn klinieken die mensen helpen die normaal geen toegang hebben tot gezondheidszorg. Bijna al deze klinieken liggen in afgelegen gebieden waar veel armoede heerst. De meeste klinieken proberen de zorg toegankelijk te maken voor de allerarmsten door zo laag mogelijke tarieven te hanteren. Het hoofd van deze federatie van klinieken is Mevrouw Garence, zij werkt er zelf ook als tandarts. Op dit moment zijn er maar 3 tandartsen en 5 mondzorg kundigen voor de hele federatie. Iedere opgeleide tandheelkundig medewerker kan een enorm verschil maken in dit netwerk. Als stichting willen we beurzen ophalen voor de opleiding 5 mondzorg professionals (2 tandartsen, 2 mondzorg kundigen en 1 tandtechnicus) per jaar. Dit is Serigne Saliou Fall, 1 van de 3 studenten van de eerste lichting. Hij is zijn opleiding in Augustus gestart! Voor €350,- per maand ben jij hoofdsponsor van deze student, voor €50,- één van de deel sponsoren en geef jij hem de kans om tandarts te worden en een enorme positieve impact te maken in Senegal!

Wil je meer informatie over dit project?